Polski
W CZYM MOŻEMY CI POMÓC?
(0) 22 116 81 07
Dokonywanie rezerwacji
Czy oferujecie gwarancję ceny?
Czy macie gwarancję ceny?
Tak, oferujemy 100% gwarancję ceny na wszystkie zakwaterowania zakupione na lux-camp.pl

Obowiązujące zasady i warunki:
Lux-camp.pl oferuje gwarancję ceny na wszystkie zakwaterowania zakupione na lux-camp.pl. Gwarancja ceny oznacza, że jeżeli znajdziesz dokładnie taki sam produkt  (zakwaterowanie i wszystkie związane z nim obowiązkowe koszty dodatkowe takie jak podatki, opłaty manipulacyjne, opłata za sprzątanie końcowe, opłaty za faktury itp.) taniej w innym polskim biurze podróży, otrzymasz zakwaterowanie za znalezioną cenę i zrekompensujemy 50% różnicy. Warunki, które muszą być spełnione, by uzyskać gwarancję ceny:

1. Zakwaterowanie musi być dostępne i możliwe do wynajęcia na tych samych warunkach u innego organizatora podróży.

2. Należy dostarczyć nam dokumentację najpóźniej 14 dni po zamówieniu zakwaterowania.

3. Dokumentacja musi być zawsze dostarczona przed pierwszym dniem wynajmu. Gwarancja ceny obejmuje jedynie wynajem zakwaterowań.

Nabycie nie jest objęte gwarancją ceny. Porównywane mogą być tylko ceny normalne, czyli przed specjalnymi zniżkami, kampaniami rabatowymi itp..
Jak mogę dokonać rezerwacji?
Możesz dokonać rezerwacji 24 godziny na dobę na naszej stronie internetowej lub skontaktować się z nami pod telefonem 22 116 81 07.
Dokonywanie rezerwacji na naszej stronie internetowej:
- wybierz zakwaterowanie
- kliknij wybierz, wypełnij formularz rezerwacji,
- przed potwierdzeniem rezerwacji zapoznaj się dokładnie z warunkami rezerwacji.
- kliknij potwierdź
Po dokonaniu rezerwacji otrzymasz pierwszego maila potwierdzającego, że dokonałeś wstępnej rezerwacji zakwaterowania z LUX-camp.pl. W ciągu kilku godzin otrzymasz od nas oficjalne potwierdzenie z fakturą.
 
Kiedy otrzymam fakturę i ostateczne potwierdzenie podróży?
Potwierdzenie podróży i rachunek/fakturę otrzymasz w postaci wiadomości e-mail w dzień dokonania rezerwacji lub najpóźniej w kolejny dzień roboczy.
Jeżeli wymienione dokumenty do Ciebie nie dotrą, sprawdź folder poczty niechcianej (np. Spam). Być może wiadomość z rachunkiem została przechwycona przez filry spamu Twojej poczty.

Jeśli potwierdzenie podróży i rachunek do Ciebie nie dotrze, skontaktuj się z nami pod numerem: 22 116 81 07.

Ostateczne potwierdzenie podróży tzw Voucher otrzymasz po dokonaniu wszystkich płatności. Voucher zostanie przesłany do 2 tygodni przed terminem wynajmu zakwaterowania.
Kiedy otrzymam potwierdzenie mojej rezerwacji?
Potwierdzenie rezerwacji
Otrzymasz potwierdzenie tego samego dnia lub następnego dnia roboczego. Nasze biuro jest nieczynne w weekedny dlatego, jeżeli dokonasz rezerwacji w sobotę lub niedzielę wyślemy Ci potwierdzenie w poniedziałek.
Ubezpieczenie na czas podróży.
Firma LUX-camp nie sprzedaje ubezpieczenia podróżnego. Klient powinien zorganizować ubezpieczene we własnym zakresie.
Przed wyjazdem
Gdzie znajdę adres campingu?
Adres campingu jest podany na Twoim Voucherze. Znajduje się na nim również mapa ze wskazówkami dojazdu.
Jakie dokumenty są mi potrzebne
Pamiętaj o tym, by zabrać swój Voucher, który jest dowodem na to, że Twoja podróż została opłacona. Należy też pamiętać o paszporcie, dowodzie rejestracyjnym, prawie jazdy.

Weź także ze sobą wszelkie posiadane dowody ubezpieczenia.

UWAGA: Firma LUX-camp nie sprzedaje ubezpieczenia podróżnego, takie ubezpieczenie musisz zogranizować sam.
Lokalizacja zakwaterowań - kilka rezerwacji dla rodizny lub grupy przyjaciół.
Dokonując rezerwacji, możesz poprosić o lokalizację zakwaterowań w bliskej odległości. Niestety nie jesteśmy w stanie zagwarantować, że zakwaterowania będą ulokwane koło siebie. Informacja zostaje przekazana na camping oraz dopisana do Twojej rezerwacji. Brak gwarancji rezerwacji.
Voucher
Kiedy otrzymam Voucher?
Voucher otrzymasz drogą mailową najpóźniej 2 tygodnie przed podróżą. Pamiętaj, by zabrać go ze sobą, gdyż jest on potwierdzeniem dokonania przez Ciebie opłaty za wakacje. Istnieje możliwość wysłania Vouchera drogą pocztową.
Voucher - ostateczne potwierdzenie podróży
Voucher podróżny jest ostatecznym potwierdzeniem podróży. Na Voucherze znajdują się informacje potwierdzające opłatę za wakacje, wskazówki dotyczące dojazdu na camping, godziny zakwaterowania i wykwaterowania oraz numery kontaktowe do recepcji campingu. Voucher jest niezbędnym elementem podróży
Płatności
Kiedy należy dokonać płatności?
1. Wczesna rezerwacja do 31 stycznia XXXXroku.

W ciągu trzech dni od dokonania rezerwacji należy wpłacić kwotę w wysokości 300zł.
Do 01-02- XXXX roku należy wpłacić 25% pozostałej kwoty.
Do 8 tygodni przed wyjazdem należy wpłacić pozostałą kwotę.

2. Rezerwacja dokonana po 31 stycznia XXXX roku.

25% kwoty w ciągu 3 dni od dokoania rezerwacji
75% pozostałej kwoty do 8 tygodni przed wyjazdem

3. Rezerwacja dokonana poniżej 8 tygodni do wyjazdu.

100% kwoty w trakcie dokonywania rezerwacji.



W jaki sposób mogę dokonać płatności za moje wakacje?
Po dokonaniu rezerwacji otrzymasz od nas (tego samego dnia lub następnego dnia roboczego), potwierdzenie podróży oraz fakturę.

Możesz wybrać jedną z dwóch metod płatności:

1. Przelew tradycyjny na podane przez nas konto bankowe.
2. Przelew online, realizowany za pomocą usługi Przelewy24( musisz zalgowoać się na swoje konto klienta) .

Kliknij, by dowiedzieć się więcej o akceptowanych przez nas metodach płatności.

Pies na campingu
Czy mogę zabrać ze sobą psa?
Nie wszyscy operatorzy akceptują zwierzęta w zakwaterowaniu. Zakwaterowanie Gości ze zwierzętami możliwe jest jedynie w wyznaczonych  domkach campingowych i namiotach. Skonsultuj się z naszym serwisem klienta w celu uzyskania informacji na temat pobytu ze zwierzętami.
Czy pobyt psa na campingu jest ekstra płatny?
Zakwaterowanie zwierząt jest odpłatne. Opłata jest ustalana przez operatora domków campingowych i jest podana w opcjach dodatkowych w formularzu rezerwacyjnym.
Twój Pies na campingu - najważniejsze informacje.
Zabierając swojego psa na camping pamiętaj o kilku istotnych zasadach:
 - W miejscach ogólnodostępnych koniecznie musisz trzymać psa na smyczy. Niektóre
    rasy psów powinny posiadać kaganiec.
 -  Odpowiadasz za wszystkie szkody i straty spowodowane przez Twojego psa.
 - Jesteś zobowiązany do każdorazowego sprzątania odchodów pozostawionych 
    przez Twojego psa.
 - Musisz posiadać książeczkę zdrowia zwierzęcia z aktualnymi wpisami o
   szczepieniach i odrobaczeniu oraz paszport Twojego psa.
 - Pamiętaj nie wszyscy operatorzy campingów wyrażają zgodę na pobyt z psem w zakwaterowaniu. Skonsultuj się  z LUX-camp.pl w celu uzyskana informacji.
 
Reklamacje
Proces reklamacji
W wypadku reklamacji wynajętego zakwaterowania powinieneś  dokładnie przeczytać Warunki rezerwacji LUX-camp.pl.

1. KROK PIERWSZY

POINFORMUJ NASZEGO PARTNERA NA RECEPCJI CAMPINGU
 Jeżeli masz problem z wynajętym zakwaterowaniem powinieneś zgłosić swój problem bezpośrednio na recepcji naszego partnera, na campingu.  Osoby z recepcji postarają się dołożyć wszelkich starań w celu roziwązania Twojego problemu.

2. KROK DRUGI

BRAK SATYSFAKCJONUJĄCEGO ROZWIĄZANIA PROBLEMU  NA RECEPCJI CAMPINGU


Skontaktuj się telefonicznie lub mailowo z biurem głównym LUX-camp.pl. Dokładnie przedstaw zaistniałą sytuację. Pracownicy LUX-camp postaraj się pomóc Ci rozwiązać problem.

Szczegółowy proces reklamacyjny jest opisany w Warunkach Rezerwacji LUX-camp.pl.
Ilu osobowe są zakwaterowania?
Czy można dokwaterować dodatkową osobę?
Nie ma możliwości wstawienia dostawki do zakwaterowań.
Maksymalna liczba osób w zakwaterowaniu podana jest w opisie zakwaterowania. Liczba osób w zakwaterowaniu nie może być większa niż liczba podana w opisie zakwaterowania.
Dzieci,  niemowlaki, są liczone jako osoby.
Ile osób może być zakwaterowanych w domku
Maksymalna liczba osób mogących przebywać w domku campingowym / przyczepie campingowej / namiocie jest wskazana na naszej stronie internetowej przy opisie danego zakwaterowania. Liczba osób zakwaterowanych w domku nie może być wyższa niż liczba podana w opisie zakwaterowania.
Usługi dodatkowe
Bielizna pościelowa
W opisie zakwaterowania widnieje informacja o Bieliźnie pościelowej. Większość zakwaterowań wyposażona jest w poduszki i koce ( WYJĄTKI - zawsze sprawdź opis zakwaterowania). Wynajem Bielizny pościelowej jest usługą dodatkową. Prosimy dokładnie sprawdzić cennik. Bieliznę pościelową można zamówić do 4 tygodni przed wyjazdem.

Klimatyzacja
Dokładnie sprawdź czy domek posiada klimatyzację. W opisie zakwaterowania widnieje informacja dotycząca klimatyzacji.
W niektórych zakwaterowaniach klimatyzacja jest ekstra płatna. Sprawdź dokładnie informację o klimatyzacji w opisie zakwaterowania oraz w formularzu rezerwacyjnym. W razie wątpliwosci skontaktuj się z LUX-camp.
Pakiet dziecięcy
Niektórzy dostawcy oferują możliwosć wynajmu:
- łóżeczka dla dziecka do 2 r.ż.
- wanienki dla dziecka do 2 r.ż.
- krzesełka do karmienia dziecka do 2 r.ż.

Usługi dodatkowe pojawiają się w formularzu rezerwacyjnym.
Sprzątanie końcowe
Informacje dotyczące sprzątania końcowego lub dodatkowej opłaty za sprzątanie końcowe znajdują się w opisie zakwaterowań.

W dniu wyjazdu zakwaterowanie powinno zostać posprzątane.
Dodatkowe opłaty na campingu
Depozyt
Depozyt to zabezpieczenie przed ewentualnymi uszkodzeniami. 

Depozyt pobierany jest na recepcji campingu. Wysokość depozytu jest ustalana przez operatora.  Depozyt jest zwracany w dniu wyjazdu jeżeli zakwaterowanie jest czyste i nie posiada zniszczeń.
Opłata turystyczna - podatek turystyczny - tourist tax
Podatek turystyczny jest obowiązkowy. W zależności od operatora podatek turystyczny jest doliczony do ceny wynajmu zakwaterowania lub jest dodatkowo płatny na recepcji campingu.  Wysokość podatku jest ustalana przez ministerstwo turystyki danego kraju. Informacje dotyczącą podatku turystycznego znajdziesz w formularzu rezerwacyjnym.
Anulowanie rezerwacji
Anulowanie rezerwacji bez wykupionego Pakietu Bezpieczeństwa
Sprawdź PKT 5 warunków rezygnacji

Liczba dni do wyjazdu Opłata anulacyjna liczba % odliczona od wysokości
kosztu wynajmu zakwaterowania.
od momentu zawracia umowy z LUX-camp.pl
do 46 dnia przed rozpoczęciem
podróży
20%
36-45 dni przed rozpoczęciem podróży 50%
3-35 dni przed rozpoczęciem podróży 80%
do 2 dnia przed rozpoczęciem podróży / niepojawienie się na kempingu 100%
Anulowanie rezerwacji z Pakietem Bezpieczeństwa
Oferowany Pakiet Bezpieczeństwa wynosi 2% całkowitej ceny wycieczki i opłata musi być uiszczona wraz z pierwszą wpłatą. Ubezpieczenie to obejmuje wyłącznie koszty rezygnacji z podróży. Posiadacz ubezpieczenia może za pokryciem 10% tzw. udziału własnego, opłaconym Pakietem Bezpieczeństwa i opłatą manipulacyjną odstąpić od umowy podróży do godz. 12:00 do 60 dni przed planowanym terminem wycieczki bez podania przyczyn rezygnacji. Po upływie tego terminu naliczane są koszty rezygnacji zgodnie z punktem 5 niniejszych warunków. Przy anulowaniu rezerwacji na koszt tańszej oferty internetowej, zaksięgowanie jej może nastąpić dopiero po 48 godzinach. W takim przypadku nie udzielamy żadnej gwarancji dostępności oferty. Zmiany rezerwacji można dokonać bez opłaty za zmianę rezerwacji do 14 dni przed przyjazdem, ale jeśli w związku ze zmianą powstaną nowe koszty dla naszych usługodawców, koszty te muszą być zapłacone przez klienta. Nie dotyczy to rezygnacji z dokonanej rezerwacji celem zawarcia nowej korzystniejszej rezerwacji.

Rezygnacja w przypadku udokumentowanej poważnej choroby akceptowana jest do 1 dnia (do godz.12:00) przed planowanym wyjazdem, o ile przedłożone zostanie odpowiednie zaświadczenie lekarskie, stwierdzające poważną chorobę lub niespodziewany wypadek losowy, jak wypadek lub śmierć współmałżonka, dzieci, rodziców, rodzeństwa, dziadków, wnuków, teściów, zięciów czy synowych. Wpłacona przez klienta kwota zostanie zwrócona po odliczeniu 10% udziału własnego. Jednakże opłata za Pakiet Bezpieczeństwa i opłata manipulacyjna nie podlegają zwrotowi. Osoby powyżej 75 lat oraz osoby z przewlekłymi chorobami nie są objęte Pakietem Bezpieczeństwa. Ciąża i ewentualne niedogodności z nią związane nie są traktowane jak choroba. Także choroby epidemiczne nie są podstawą do  zwrotu kosztów z tytułu Pakietu Bezpieczeństwa. W przypadku niespodziewanej choroby, prowadzącej do rezygnacji z wycieczki klient zobowiązany jest w trybie natychmiastowym poinformować LUX-camp o zaistniałej sytuacji. Zaświadczenie lekarskie, którego formularz można otrzymać od LUX-camp- drogą mailową, musi być wypełnione przez lekarza i oddane w terminie 7 dni od otrzymania formularza. Ewentualne zaistniałe w tym przypadku koszty ponosi klient. LUX-camp zastrzega sobie prawo do przeprowadzania kontroli lekarskiej przez swojego lekarza. Koszty przerwania wynajmu zakwaterowania i wcześniejszego powrotu do domu, na skutek poważnego zachorowania, wypadku czy złego stanu psychicznego nie są objęte Pakietem Bezpieczeństwa.
Co zrobić, żeby anulować rezerwację?
Jeżeli chcesz anulować rezerwację koniecznie wyślij nam wiadomość e -mail z informacją anulującą podając swój numer rezerwacji oraz numer klienta. Sprawdź dokładnie warunki zwrotu kosztów wynajmu zakwaterowania,  znajdujące się w Warukach Rezerwacji w pkt. 5.
Oferta zakwaterowań
Oferta zakwaterowań
Zdjęcia oferowanych zakwaterowań mają charakter poglądowy, stąd rzeczywisty wygląd zakwaterowań może różnić się od prezentowanego na zdjęciach. Informacje zawarte na stronie są aktualizowane na bieżąco.

Wskazówki dotyczące pobytu na campingu
Godziny zakwaterowania i wykwaterowania
Informację na temat godzin zakwaterowania i wykwaterowania otrzymasz na swoim Voucherze. Godziny zakwaterowania i wykwaterowania są ustalane indywidualnie przez każdego operatora.

Standardowo zakwaterowanie odbywa się w godzinach: 16:00 -19:00*
Standardowo wykwaterowanie odbywa się w godzinach: 07:00 -10:00*

* Każdy operator ustala godziny zakwaterowania i wykwaterowania. W razie dodatkowych pytań skonsultuj się z LUX-camp.pl w celu uzyskania dokładnej informacji.
Jak dojechać do kempingu?
Informacje dotyczące dojazdu do kempingu są podane na Twoim Voucherze.
Cena wynajmu zakwaterowania
Brak opłaty rezerwacyjnej
LUX-camp.pl nie pobiera opłaty rezerwacyjnej.
Czy ceny podane na stronie internetowej LUX-camp.pl to ceny za zakwaterowanie czy za osobę?
Ceny podane na stronie LUX-camp.pl dotyczą ceny za wynajem zakwaterowania,  za pobyt ( chyba, że oznaczono inaczej).

W niektórych przypadkach istnieje dodatkowa opłata za 6, 7 lub 8 osobę. W celu uzyskania dodatkowej informacji skonsultuj się z LUX-camm.pl.
Czy LUX-camp.pl uznaje kupony rabatowe ?
Rezerwując zakwaterowanie kempingowe przez naszą stronę internetową nie ma możliwości skorzystania z kuponów rabatowych. 
Czy wyżywienie jest wliczone w cenę?
Brak wyżywienia!
Organizacja przejazdu
LUX-camp.pl nie organizuje przejazdów na camping. Klient powinien zorganizować przejazd sam.
Dodatkowe uwagi klienta dotyczące lokalizacji
Mapa z lokalizacją zakwaterowania
Mapki z lokalizacją zakwaterowań, są przekazane przez partnera handlowego LUX-camp. LUX-camp nie ponosi odpowiedzialnosci za tresć mapki z lokalizacją zakwaterowań. Mapka może zostać przesłana do klienta. Mapka z lokalizacją zakwaterowań, nie może być podstawą reklamacji.
Życzenia klienta dotyczące lokalizacji zakwaterowania
Prośba dotycząca lokalizacji zakwaterowań zostają przekazane do partnerów handlowych LUX-camp.
 
Prosimy mieć na uwadze, że LUX-camp nigdy nie gwarantuje realizacji preferencji klienta dotyczących lokalizacji zakwaterowań.
 
Nietórzy Partnerzy LUX -camp ( Roan i Go4camp) oferują dodatkowo płatną opcję zamówienia bliskiej lokalizacji.
WYBIERZ ZAKWATEROWANIE
TWOJA REZERWACJA
Do góry
Wygraj 2000zł na wakacje z LUX-camp
Weź udział w naszym konkursie i zdobądź bon na wakacje na campingu z LUX-camp. Wszystko, co musisz zrobić, żeby wziąć udział w konkursie to zapisać się do naszego newsletera. Zwycięzcę poznamy 1 czerwca 2017 r.
Zwycięzca zostanie ogłoszony w newsleterze.
Dziękujemy! Powodzenia!